  • 1. Data: 2006-04-24 17:40:05
    Temat: koszty uzyskania przychodu - miesieczne %?
    Od: "olleo" <o...@s...pl>

    Witam,

    mam takie pytanko natury formalnej. Miesieczne koszty uzyskania przychodu to
    w danym przypadku 102.25, ale czy przy zatrudnieniu np. od 15 danego
    miesiaca liczone jest 16/31 (~51%) czy 31/31 (100%)? Za ile miesiecy bedzie
    policzone jesli ktos zostal przyjety np. 15 wrzesnia, a umowa wygasla 13
    listopada? 2 czy 3? To samo wlasciwie pytanie dotyczy kwoty wolnej od
    podatku.

    --
    Olleo

  • 2. Data: 2006-04-24 20:20:28
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu - miesieczne %?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    olleo wrote:
> [...]
    100%

    Za ile miesiecy bedzie
    > policzone jesli ktos zostal przyjety np. 15 wrzesnia, a umowa wygasla 13

    tyle ile było wypłat2 albo 3. . co nie oznacza, że tobie nie wolno
    uwzględnić sobie na pit-37 kosztów za 3 miesiące.

    To samo wlasciwie pytanie dotyczy kwoty wolnej od
    > podatku.

    nie ma czegoś takiego.

  • 3. Data: 2006-04-25 12:30:27
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "olleo" <o...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policzone jesli ktos zostal przyjety np. 15 wrzesnia, a umowa wygasla 13
    > listopada? 2 czy 3? To samo wlasciwie pytanie dotyczy kwoty wolnej od

    Kwoty zmniejszajacej podatek tj.530,08 z l nie dzieli sie w zaleznosci od
    ilosci przepracowanych m-cy.To kwota stała nawet gdybys przepracował 1 m-c.