  • 1. Data: 2007-01-06 03:55:04
    Temat: DG i telefon na karte pre-paid
    Od: cura <m...@d...majlowy>

    Prowadze jednoosobowa DG. Korzystam z telefonu na karte, czyli faktury
    za karty wrzucam sobie w koszta. Nie wykrecam jakis wielkich sum, ale
    czasami zastanawiam sie nad mozliwoscia (a mam taka mozliwosc) wziecia
    kilku faktur na karty, ktorych de facto nie kupie ani nie wykorzystam.

    Co istotne - na firme mam sam aparat, karte sim mam prywatna, tzn
    kupiona dawno temu, jeszcze przed rozpoczeciem DG.

    Nasuwa sie tutaj pytanie - jak US traktuje takie faktury (tzn. za karty
    do telefonu)? Czy moga sprawdzic bilingi? Czy ogolnie jest to bezpieczny
    'biznes', zakladajac ze nie ksieguje jakis astronomicznych sum? :-)
    Tak sie troche zastanawiam, bo jest tu oczywiste pole do naduzyc i byc
    moze US maja juz jakies okreslone stanowisko w tej sprawie.

    Jak to wyglada u Was?

    pozdrawiam,
    --
    cura