    From: "Kasia" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG - odliczenie wydatków
    Date: Sat, 3 Aug 2002 18:27:37 +0200

    Witam

    Mam mały problem i z góry dziękuję za pomoc.
    Przenoszę działalność gospodarczą do mieszkania mojej teściowej. Będzie tam
    ona faktycznie prowadzona. W mieszkaniu jest zameldowana tylko moja
    teściowa. Ja mam meldunek piętro niżej (nie wiem czy ma to jakieś
    znaczenie). Rozumiem, że muszę podpisać z nią umowę najmu.
    Moje pytanie jest takie: Jakie wydatki związane z tym mieszkaniem i w jakim
    procencie mogę wrzucić w koszty. Chodzi mi o gaz, światło, itp.
    Czy będzie to 50%? Czy można odliczyć telefon w całości, jeśli będzie
    zapisany na firmę?

    Przepraszam, jeśli komuś wydadzą się te pytania naiwne, ale naprawdę nie
    mogę nigdzie znaleźć informacji.

    pozdrawiam
    Kasia