    From: "Victor Wozniak" <v...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: DG - ryczalt a oprogramowanie ?
    Date: Wed, 7 Apr 2004 20:40:45 +0200

    Witam !

    Wreszcie postanowilem "wyjsc z mroku" i zalozylem wlasna DG.

    Jako forme opodatkowania wybralem ryczalt i teraz mam kilka pytan :)

    1. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie oprogramowania
    ("radosna tfurcz" na zlecenie klienta)?

    w moim miescie sa 2 US - w pierwszym w rozmowie telefonicznej Pani
    stwierdzila ze 17 % w drugim ze 8,5 % ?

    mam wrazenie, ze jako uslugi podchodzi pod 8,5% ale pewnie sie myle ?

    2. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie produkcji
    urzadzen peryferyjnych do PC?

    - mam wrazenie ze powinna podlegac pod 5,5 %, ale moze sie myle?

    3. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie oprogramowania
    (wersja pudelkowa, moje "dzielo", sprzedawane z "polki") ?

    - cvzy jest to 17; 8,5 czy tez moze 5,5% lub 3% ??

    Wybaczcie pytanie "zoltodzioba" ale na podatkach i sprawach fiskalnych znam
    sie jak polityk na prawie....

    poz.

    \Victor