  • 1. Data: 2004-04-07 18:40:45
    Temat: DG - ryczalt a oprogramowanie ?
    Od: "Victor Wozniak" <v...@e...pl>

    Witam !

    Wreszcie postanowilem "wyjsc z mroku" i zalozylem wlasna DG.

    Jako forme opodatkowania wybralem ryczalt i teraz mam kilka pytan :)

    1. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie oprogramowania
    ("radosna tfurcz" na zlecenie klienta)?

    w moim miescie sa 2 US - w pierwszym w rozmowie telefonicznej Pani
    stwierdzila ze 17 % w drugim ze 8,5 % ?

    mam wrazenie, ze jako uslugi podchodzi pod 8,5% ale pewnie sie myle ?

    2. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie produkcji
    urzadzen peryferyjnych do PC?

    - mam wrazenie ze powinna podlegac pod 5,5 %, ale moze sie myle?

    3. Jakim podatkiem opodatkowana jest dzialalnosc w zakresie oprogramowania
    (wersja pudelkowa, moje "dzielo", sprzedawane z "polki") ?

    - cvzy jest to 17; 8,5 czy tez moze 5,5% lub 3% ??

    Wybaczcie pytanie "zoltodzioba" ale na podatkach i sprawach fiskalnych znam
    sie jak polityk na prawie....

    poz.

    \Victor

  • 2. Data: 2004-04-07 18:49:38
    Temat: Re: DG - ryczalt a oprogramowanie ?
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Wreszcie postanowilem "wyjsc z mroku" i zalozylem wlasna DG.
    >
    > Jako forme opodatkowania wybralem ryczalt i teraz mam kilka pytan :)

    z ciekawosci.
    Ile Cie to kosztowalo i ile lacznie miesieczne oplaty wynosza?

    P.

  • 3. Data: 2004-04-07 20:47:20
    Od: "Victor Wozniak" <v...@e...pl>

    > z ciekawosci.
    > Ile Cie to kosztowalo i ile lacznie miesieczne oplaty wynosza?

    hmm to raczej ja czekam na odpowiedz :))
    jestem w uprzywilejowanej sytuacji (pracuje w penej firmie na umowe o
    prace - wiec odpadl mi zus)

    wpis = 100 pln
    pieczatka = 50 pln

    zalozylem konto w mbanku - wiec 0 pln

    troche "makulatury" + drobiazgi = ok 150 pln

    razem jakies 300 pln

    do tego co miesiac skladka na zus w wysokosci ok 150 pln

    i wlasnie nie wiem jaki podatek - (patrz pytanie wyzej) :(

    poz.

    \Victor