  • 1. Data: 2007-06-15 11:44:47
    Temat: DG w firmie w której pracuję.
    Od: Boryczko <e...@...wozduch.com>

    Jest tak - mój pracodawca (handel) nie był zainteresowany (na razie
    przynajmniej) dystrybucją swoich towarów poza granice Polski, a mnie się
    udało nawiązac kontakty z chętnymi odbiorcami. Czy coś stoi na
    przeszkodzie, abym mógł założyć własną DG, pozostając oczywiscie w
    dotychczasowym stosunku pracy, kupować u mojego bossa towar na swoja
    firmę i ją w ramach swojej DG ekspediować? Bo poniekąd obie czynności
    się pokrywają w ramach moich obowiązków.

  • 2. Data: 2007-06-15 13:58:54
    Temat: Re: DG w firmie w której pracuję.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jun 2007, Boryczko wrote:

> [...]
    > pracy, kupować u mojego bossa towar na swoja firmę i ją w ramach swojej DG

    Jak chodzi o podatki:
    http://groups.google.pl/groups/search?num=100&q=grou
    p%3A*.podatki+podmioty+powi%C4%85zane

    To nie jest "przeszkoda", ale "komplikacja".

    pzdr, Gotfryd