  • 1. Data: 2007-06-15 06:37:20
    Temat: Rozliczenie roczne
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>

    Pracuje na etacie, prowadze DG, KPiR VAT, dotychczas rozliczalem sie z
    niepracującą żona. Obecnie żona chce podjąć pracę na umowe - zlecenie, czy
    mogą być jakieś problemy z rozliczeniem się wspólnie przy tego typu jej
    dochodach?
    Pzdr

  • 3. Data: 2007-06-15 13:03:40
    Temat: Rachmistrz GT firmy Insert
    Od: "ania" <aniamh_ #usun ~!_...@e...pl #>

    Witam grupowiczow

    Czy ktos uzywa moze tego programu i potrafi sobie radzic z bledami, ktore
    generuje?
    Poziom rozmowy z ich infolinia techniczna, czy korespondencja mailowa jest
    ponizej krytyki i nie prowadzi do niczego innego niz toczenie piany przez
    osoba majaca problemy wynikajace z bledow w obliczeniach tego programu.

    Wiec jak ktos tego uzywa i ma jakies trikowe rozwiazania problemow np.
    wprowadzania pozycji z odliczeniem 60% vatu czy zle liczonymi wartosciami
    vatu przy zakupie srodkow trwalych - to prosze o pomoc

    ps
    moze ten prokom i platnik nie jest taki zly?

    --
    ania

  • 2. Data: 2007-06-15 13:03:40
    Temat: Re: Rozliczenie roczne
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 15 Cze, 08:37, "Jan Konieczny" <j...@p...fm> wrote:
> [...]
    > mogą być jakieś problemy z rozliczeniem się wspólnie przy tego typu jej

    Zadnych :)
    Dopiero, gdyTy zmienisz forme opodatkowania na np. podatek liniowy,
    albo ryczalt, sytuacja moze sie zmienic, ale to pewnie wiesz.

    Pozdrawiam,
    Jagna :)

  • 4. Data: 2007-06-15 13:45:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 15 Jun 2007, Jan Konieczny wrote:

    > Pracuje na etacie, prowadze DG, KPiR VAT, dotychczas rozliczalem sie z
    > niepracującą żona. Obecnie żona chce podjąć pracę na umowe - zlecenie,

    To NIE JEST PRACA.
    Właśnie jest to wykonywanie umowy zlecenia lub o dzieło :)

    > czy
    > mogą być jakieś problemy z rozliczeniem się wspólnie przy tego typu jej
    > dochodach?

    Na moje oko nie widać :) (problemów)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2007-06-15 19:53:43
    Temat: Re: Rachmistrz GT firmy Insert
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 czerwca 2007 15:03
    (autor ania
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f4u2p6$355$1@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > ponizej krytyki i nie prowadzi do niczego innego niz toczenie piany przez
    > osoba majaca problemy wynikajace z bledow w obliczeniach tego programu.

    Hehehehe... A przecież ja od lat tu propaguję tezę, że Insert to dno.
    Naciąłem się na nich koło 8 lat temu i jak widzę nic się nie zmieniło.

    > Wiec jak ktos tego uzywa i ma jakies trikowe rozwiazania problemow np.
    > wprowadzania pozycji z odliczeniem 60% vatu czy zle liczonymi wartosciami
    > vatu przy zakupie srodkow trwalych - to prosze o pomoc

    A nie możesz zmienić programu?

    > ps
    > moze ten prokom i platnik nie jest taki zly?

    No nie :D Zarobić się da... Choć coraz mniej, bo cholera ten nowy Płatnik
    ostatnio już megaprzyjazny... Ale dobrze, że sejm zadbał, żebym miał na
    wakacje zleconka :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,
    i...@k...com.pl, h...@k...com.pl, p...@f...hu

  • 6. Data: 2007-06-15 22:55:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 15:03:40 +0200, ania napisał(a):

    > Witam grupowiczow
    >
    > Czy ktos uzywa moze tego programu i potrafi sobie radzic z bledami,
    > ktore generuje?

    A jaki to ma związek z rozliczeniem rocznym?

    p. m.

  • 7. Data: 2007-06-16 08:52:47
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 22:55:50 +0000 (UTC), mvoicem napisał(a):

    > A jaki to ma związek z rozliczeniem rocznym?

    mvoicem - przepraszam że się wtrącam - ale o co Ci chodzi z rozliczeniem
    rocznym w _tym wątku_?

  • 8. Data: 2007-06-16 09:14:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 16 Jun 2007 10:52:47 +0200, Artur napisał(a):

    > mvoicem - przepraszam że się wtrącam - ale o co Ci chodzi z rozliczeniem
    > rocznym w _tym wątku_?

    O to, że Ania zamiast zacząć nowy wątek, podpięłą się do wątku o temacie
    "Rozliczenie roczne"