  • 1. Data: 2006-01-14 10:33:28
    Temat: DG- zamknięcie na 2-3 tygodnie
    Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl>

    Zamierzam zamknąc sklep (jestem na ryczałcie) na 2-3 tygodnie (urlop),
    Czy trzeba składać jakieś zawiadomienie do US?
    Z góry dziekuję za pomoc.
    Beata

  • 2. Data: 2006-01-14 20:11:15
    Temat: Re: DG- zamknięcie na 2-3 tygodnie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Pszczółka" <r...@a...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Zamierzam zamknąc sklep (jestem na ryczałcie) na 2-3 tygodnie (urlop),
    > Czy trzeba składać jakieś zawiadomienie do US?
    > Z góry dziekuję za pomoc.
    > Beata

    Kogo to obchodzi?
    Mozesz sobie i na 2 miesiace zamykac.
    Skladki ZUS placic musisz i deklaracje skladac tez.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-01-14 21:11:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    SDD wrote:

    > Skladki ZUS placic musisz i deklaracje skladac tez.

    No nie, na 2 miesiace (kalendarzowe pelne) to moze zamknac na amen.
    Znaczy - wyrejestrowac sie, zamknac... zniknac...

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83

  • 4. Data: 2006-01-17 21:32:24
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Pszczółka napisał(a):
    > Zamierzam zamknąc sklep (jestem na ryczałcie) na 2-3 tygodnie (urlop),
    > Czy trzeba składać jakieś zawiadomienie do US?
    > Z góry dziekuję za pomoc.
    > Beata
    Zależy jeszcze na jakim ryczałcie, są trzy
    1. od przychodów ewidencjonowanych
    2. karta podatkowa
    3. od przychodów osób duchownych
    Informację o zawieszeniu warto składać przy 2. i 3. bo ma wpływ na
    wysokość podatku. Przy 1. nie ma znaczenia, i zaśmiecanie US papierkami
    nie ma sensu.

    Jeśli chodzi o ZUS to można równiez zgłosić zawieszenie - ale z tego co
    można czytać na forum ZUS raczej niechętnie akceptuje takie zwieszenia
    (jednakże możliwość taka istnieje, bo została stworzona głównie z myślą
    o działaczach sezonowych).

  • 5. Data: 2006-01-18 10:51:16
    Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl>

    Użytkownik Mario napisał:

> [...]
    > można czytać na forum ZUS raczej niechętnie akceptuje takie zwieszenia
    > (jednakże możliwość taka istnieje, bo została stworzona głównie z myślą

    Dzięki za rozwianie moich wątpliwości. W ZUSie nie zamierzam nic
    składac, bo wolę zapłacić całą składke i spać spokojnie.
    Dzięki jeszcze raz.
    Pozdrawiam
    Beata