  • 1. Data: 2002-05-08 13:41:15
    Temat: DWIE FIRMY - DWA ŚWIATY (LEASING)
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Część z Was zastanawia się zapewne nad leasingiem i wyborem firmy
    leasingowej. Mam doświadczenia z dwoma firmami, jakże odmienne
    doświadczenia. Zaznaczam, że nie jestem na prowizji w żadnej z firm i mój
    post jest podyktowany rozterką. jak kiedyś uczyłem się biznesu to usłyszałem
    takie powiedzenie "Nie ciesz się z zadowolonych klientów - obawiaj się
    niezadowolonych". I to święta prawda. Post pisze bo jestem niezadowolony.
    Oto dwie firmy - uczestnicy opowieści.
    Carcade Invest S. A. oraz EFL S.A.
    Carcade Invest S. A.
    1. Niemiłym zaskoczeniem było podniesienie w trakcie leasingu opłat
    miesięcznych. Oczywiście podyktowane spadkiem dolara.
    2. Niemiłym zdarzeniem była plotka o kłopotach finansowych Carcade.
    3. Niemiłym zdarzeniem był wykup przedmiotu leasingu. Tu się rozwodzić
    będę.Dodzwonienie się do działu finansowego firmy Invest S.A. - to graniczy
    z cudem. Ale jak już się uda to pomimo umówionego spotkania trzeba poczekać
    na Panią. Pytałem się czemu nie odbierają telefonów? Dowiedziałem się, że
    mają dużo klientów. Byłem widziałem :)))) to nie jest prawda. Jak się
    doczekałam to już sprawnie. Protokoły przekazania, faktura i wydział
    komunikacji. :)))) Powrót z wydziału komunikacji bo faktura źle wystawiona.
    Okazuje się, że Invest S.A. ma również pakiet ubezpieczenia po wykupie.
    Oczywiście tylko intuicja i .... nie tylko naprowadziły mnie taką
    informację. Od jakiegoś czasu słychać, że RPP obniża stopy - szkoda, że
    Invest S.A. tylko podwyższa.

    EFL S.A.
    Tu szkoda się rozpisywać. żadnego problemu z wykupem, z dodzwonieniem, nie
    były podnoszone opłaty miesięczne, nie było problemy z rejestracją.

    Ja tu porównywać profesjonalistę z laikiem???

    Adam

  • 2. Data: 2002-05-08 20:36:27
    Temat: Re: DWIE FIRMY - DWA ŚWIATY (LEASING)
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > były podnoszone opłaty miesięczne, nie było problemy z rejestracją.
    >
    > Ja tu porównywać profesjonalistę z laikiem???

    Potwierdzam - sam mam Punciaka z leasingu w tej firmie od prawie roku i
    wszystko było i jest bez problemów! Szybko, sprawnie i na temat :)

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 3. Data: 2002-05-08 21:55:23
    Od: "piotr" <n...@w...pl>

    Witam !!!

    Tak się składa, że ja jestem na "garnuszku" jednej z tych dwóch firm.
    Kiedyś jakieś dwa - trzy lata temu obu. Zajmuję się "brokerstwem
    leasingowym" i mam w swojej ofercie jeszcze kilka innych. Jeśli chodzi o
    samochody EFL jest poprostu bezkonkurenyjny nie dotyczy to może samej
    oferty ale na pewno nie brakuje im profesjonalizmu i bardzo dobrej
    organizacji, ogólne warunki umowy też są moim zdaniem jedne z najlepszych na
    rynku. Wszytko ładnie-pięknie ale jeśli przekroczycie 150 000 zł netto,
    jeśli zaangażowanie klienta przekroczy tą kwotę to już zaczynają się schody.
    Mimo wszystko polecam EFL i sam też tam lesinguję samochód.
    Odnośnie firmy CARCADE nie będę się dużo wypowiadał. Jakieś 2-3 lata temu
    jak zaczeli mieć problemy z płatnościami do dostawcy typu 5000 zł ,
    podziękowałem za współpracę, dzięki Bogu !!
    Drugą taką firmą podobną do Carcade jest moim zdaniem Bel Leasing. Tak
    skostniałej firmy leasingowej nie znam. Pośrednik EFL ma większą decyzyjność
    niż kiedykolwiek była w Belu na poziomie oddziału. Ogólne warunki umowy
    leasingu, raczej przeciętne a w niektórych przypadkach nawet działające na
    niekorzyść klienta. Tej firmy nie polecam.

    Jeśli ktoś z szanowych grupowiczów ma jakiś problem "leasingowy" to służę w
    miarę możliwości swoją pomocą.

    Piotr