  • 1. Data: 2004-01-26 11:45:56
    Temat: Da sie to odkrecic?
    Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl>

    Sprawa wyglada tak. W 2001 kupilem dzialke (a wlasciwie ojciec mnie
    uszczesliwil).
    Ojciec postanowil ze zacznie budowac dom (kolejne uszczesliwianie). Przy
    okazji wypelniajac moje pity skorzystal ze starej ulgi budowlanej i
    odpisywal jakies drobne rzeczy. W zwiazku z klopotami finansowymi odpisal
    prawie nic :).
    W zeszlym roku kupilem mieszkanie na rynku wtornym i teraz przydaloby się
    mozliwosc korzystania z ulgi odsetkowej.
    Można to jakos odkrecic? Poratujcie.
    Czy jeśli przerwalem budowe musze oddac to co dotychczas zwrocil mi US?

    Ksdrs (zalamany lekutko)
    k...@t...wytnijto.pl