  • 1. Data: 2004-01-26 11:22:31
    Temat: potwierdzenia zapłaty
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Mam zamiar odpisać od podatku koszty poniesione
    na studia wyższe.
    Czy w przypadku kontroli Urzędu Podatkowego wystarczą
    wydruki z mBank? (większość opłat dokonałem za pośrednictwem
    internetu...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)itc(dot)pl

  • 2. Data: 2004-01-26 11:32:11
    Temat: Re: potwierdzenia zapłaty
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik DooMiniK napisał:

> [...]
    > Czy w przypadku kontroli Urzędu Podatkowego wystarczą
    > wydruki z mBank? (większość opłat dokonałem za pośrednictwem

    Może wystarcza, może nie.
    Mnie w zeszłym roku wystarczył wydruk z konta do odliczenia wydatków na
    fundusz remontowy.
    W tym roku robie to samo. Wychodze z zalożenia że jeżeli tym razem nie
    uznaja to wtedy będe sciągac papierowe, podpieczętowane potwierdzenia,
    bo to kosztuje, więc nie będę na zapas płacić.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-26 14:01:15
    Od: "daanuta" <d...@w...pl>

    u mnie zas, zarowno US jak i ZUS przyjmuje potwierdzenia z mbanku

    pozdrawiam
    dana