  • 1. Data: 2004-01-26 11:46:04
    Temat: Delegacje ? Czy mogę naliczać non-stop ? Jakie są ograniczenia ?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    Prowadzę działalność jednoosobowo - lub z pomocą kogoś dodatkowo na umowę
    zlecenie.
    Pracuję zazwyczaj dla innego kontrahenta w innym mieście niż miejsce moich
    wpisów o prowadzeniu działalności, do tego często podróżuję. Co mogę wrzucać w
    koszty jako delegację ? Każdy wyjazd ? Czyli ok 20 dni w tygodniu ?
    Czy też jestem jakoś ograniczany ?
    Z góry dzięki za informacje
    Pozdrawiam
    NF

  • 2. Data: 2004-01-26 20:46:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, NF wrote:
    [...]
    >+ wpisów o prowadzeniu działalności, do tego często podróżuję. Co mogę wrzucać w
    >+ koszty jako delegację ? Każdy wyjazd ? Czyli ok 20 dni w tygodniu ?

    Ja bym profilaktycznie rozliczał jako delegację (a nie tylko
    "bilet w KUP") - oprócz ew. rozliczenia ryczałtu delegacyjnego
    masz "pisemny dokument" :) co się moze przydać do tłumaczenia
    gdzie byłeś 6 lat temu :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)