  • 1. Data: 2009-02-04 16:23:03
    Temat: Dane na fakturze
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Kupiłem kilka znaczkow i wzialem fakture za nie, wpisano w nazwie firmy
    w imieniu zamiast Ł -L, a nazwe ulicy zmieniono z Wł. Łokietka na Lokietka,
    nip i reszta dobra,
    czy taka pierdola czyni fakture nie wazna w sensie ze nie moze stanowic
    dowodu ?

    No i drugie pytanie ponawiam bo zeszlo z tematu, poczatek DG 10 stycznia,
    czy dobrze wyliczylem skladki:
    271, 66 zl - taka podstawa wyszla (22 dni pracy)

    co daje
    ub emerytalne: 53, 03
    ub rentowe: 16, 30
    ub wypadkowe: 4, 89
    ub chorobowe: 6, 66
    co daje razem ub. społeczne: 80, 88 zł

    P.

  • 2. Data: 2009-02-04 18:22:59
    Temat: Re: Dane na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2009, Kotlet mielony wrote:

> [...]
    > nip i reszta dobra,
    > czy taka pierdola czyni fakture nie wazna w sensie ze nie moze stanowic

    Po sławnych restrykcjach wprowadzonych za czasów prof. Modzelewskiego
    (kiedy brał udział w pracach nad przepisami, nie później, kiedy
    wyrażał zdumienie dlaczego to USy tak podatników gnębią) sądy
    opracowały taki myk: "uchybienie mniejszej wagi" :)
    IMO - bez znaczenia.

    pzdr, Gotfryd