  • 1. Data: 2009-02-04 17:42:22
    Temat: Odliczenie VAT za paliwa - wyrok Europejskiego...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy ktoś już przerabiał z urzędem zwrot podatku i jak to robił -- korekty VAT
    za każdy m-c czy jedna korekta zbiorcza w I/2009 (podobno jest to możliwe) ?

    Pytam, bo pani z kawą z US nakazała dostarczenie ton dokumentów (przez telefon)
    co mi się nie uśmiecha.

    I no jakie były efekty?

  • 2. Data: 2009-02-04 19:16:54
    Temat: Re: Odliczenie VAT za paliwa - wyrok Europejskiego...
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

> [...]
    >?
    >
    >Pytam, bo pani z kawą z US nakazała dostarczenie ton dokumentów (przez

    Nikt nic nie wie :)
    Chyba trzeba czekac na MF ktory powie jak to zrobic, US same z siebie
    interpetuja bardzo roznie ten wyrok.

    Z ciekawosci, jakich dokumentow zarzadal od Ciebie US?

    Pozdr
    Mirek

  • 3. Data: 2009-02-04 19:32:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Feb 2009 20:16:54 +0100, w <gmcprm$hg$1@inews.gazeta.pl>, "Mirek Ziółek"
    <m...@g...pl> napisał(-a):

    > Chyba trzeba czekac na MF ktory powie jak to zrobic, US same z siebie
    > interpetuja bardzo roznie ten wyrok.
    >
    > Z ciekawosci, jakich dokumentow zarzadal od Ciebie US?

    Złożyłem korekty od 2005.
    1. Zażądano homologacji... oryg. poszła do WK, skserowali mi, ale US zażądał
    oryginału -- szczęśliwie jednocześnie przyszedł oryginał z FSO (still alive!).
    2. Zażądano umowy użyczenia (w tych latach auto było użyczone po okresie
    leasingu) i dowodu rejestracyjnego. Problem, że auto dawno gdzieś w Polsce :).
    Zaczęły się cuda z wymyślaniem jak potwierdzić, że auto użyczone pasuje do
    homologacji. Myślę, że przejdzie sama umowa użyczenia, bo są tam nr nadwozia,
    czyli wiadomo że homologacja koresponduje z autem użyczonym (I hope...)
    3. Faktur.
    4. Zestawienia ile wpłacono do US, a ile powinno się wpłacić (podobno do
    wyliczenia należnych odsetek) -- już je widzę :)
    5. Wyjaśnienia (że w związku z wyrokiem itd.)
    6. Wniosku o stwierdzenia nadpłaty.

  • 4. Data: 2009-02-04 20:31:30
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(-a):

> [...]

    leasingu) i dowodu rejestracyjnego. Problem, że auto dawno gdzieś w Polsce
    :).
[...]

    Zdaje sie ze odzyskanie nadplaconego VAT-u bedzie droga przez męke.
    W moim przypadku, od 2004 roku mialem 3 samochody.... jeden nowy ( z kratka)
    i dwa uzywane, tez z kratka.....wszystkie spelnialy warunki samochodu
    ciezarowego do 2004.05....
    Odyzskanie wszystkich dokumentow chyba w moim przypadku jest malo realne.

    pozdr
    Mirek

  • 5. Data: 2009-02-04 20:40:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w <news:43rjo457a7undrr730l9b9sikq8oml7h76@4ax.com>:

    > Złożyłem korekty od 2005.
    > 1. Zażądano homologacji... oryg. poszła do WK, skserowali mi, ale US zażądał
    > oryginału -- szczęśliwie jednocześnie przyszedł oryginał z FSO (still alive!).

    Podstawę żądania podali?

    > 3. Faktur.

    Faktur za co? I na jakiej podstawie.

    > 4. Zestawienia ile wpłacono do US, a ile powinno się wpłacić (podobno do
    > wyliczenia należnych odsetek) -- już je widzę :)

    Ile wpłacono mają na złożonych zeznaniach, ile powinno byc wpłacone
    maja na złożonych korektach zeznań

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2009-02-05 19:30:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Feb 2009 20:40:04 +0000 (UTC), w
    <0...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Podstawę żądania podali?

    Nie.

    > Faktur za co? I na jakiej podstawie.

    Nie dyskutowałem :). I tak miałem odłożone. Niech mają.

    > Ile wpłacono mają na złożonych zeznaniach, ile powinno byc wpłacone
    > maja na złożonych korektach zeznań

    Wiem, ale zrobiłem to by samemu upewnić się że wszystko gra. Przy okazji
    znalazło się jeszcze parę faktur. Więc pójdą korekty do korekt deklaracji...