    From: "....co to..." <c...@t...ca>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dane osobowe sieci GSM zakonczenie umowy
    Date: Thu, 28 Dec 2006 09:07:27 +0100

    Czy eragsm,plusgsm,orange ma obowiazek wraz z zakonczeniem swiadczen mi
    uslug (zakonczenie umowy) ma obowiazek skasowac wszystkie moje dane
    osobowe firmowe ktore podalem podczas podpisywania umowy (Nazwa Firmy,imie
    nazwisko,nip,pesel,regon i wszystki dane potrzebne przy podpisaniu)

    - czy jesli chce zeby nie posiadali zadnych moich danych musze napisac do
    nich pismo ? (jakis druk czy jest do tego)
    - czy moge mi odmowic skasowania moich danych osobowych po wyslaniu pisma ze
    nie zycze sobie aby je posiadali