  • 21. Data: 2004-02-09 08:58:11
    Temat: Re: OT: Darmowe oprogramowanie w firmie
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Klient płaci, klient wymaga... ;) - i tak US Navy (która sterowanie
    > paru okretów kazała zaaplikować na WinNT z wiadomym skutkiem) nie
    > przebiją !

    Ciekawe, że wspomniałeś o tych okrętach. Niedawno byłem świadkiem
    dyskusji gdzie argumentem na wyższość Maków nad PC był właśnie fakt ich
    wykorzystania do sterownia okrętami US Navy. Ale pewnie chodziło o inne
    okręty ;-)

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net

  • 22. Data: 2004-02-09 10:37:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, /slawek wrote:

> [...]
    >+ > Klient płaci, klient wymaga... ;) - i tak US Navy (która sterowanie
    >+ > paru okretów kazała zaaplikować na WinNT z wiadomym skutkiem) nie

> [...]
    >+ wykorzystania do sterownia okrętami US Navy. Ale pewnie chodziło o inne

    Pewnie te pozostałe, sterowane VMSem oraz być może Makami.
    Znaczy, których nie trzeba było brać na hol z braku możliwości sterowania ;)

    pozdrowienia, Gotfryd