  • 1. Data: 2004-02-05 07:57:31
    Temat: Faktura i wskazanie konta....
    Od: "vanadoo" <v...@o...pl>

    Jedna firma drugiej zleca czynnosci akwizycyjne. Jak wg. Was powinien
    wyglądać obieg dokumentów (faktury, zlecenia) ? Na jakich zasadach powinny
    firmy wspolpracowac? Jak z prowizją, podpisywaniem kontaraktow etc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-05 14:44:21
    Temat: Re: Faktura i wskazanie konta....
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "vanadoo" <v...@o...pl> napisał ...
    > Jedna firma drugiej zleca czynnosci akwizycyjne. Jak wg. Was powinien
    > wyglądać obieg dokumentów (faktury, zlecenia) ?
    NIe powinno być żadnych dokumentów...oszczędzajmy lasy !

    >Na jakich zasadach powinny firmy wspolpracowac?
    MOże na zasadach wzajemnego zaufania...

    > Jak z prowizją,
    Prowizję mogą wysyłać no moje konto

    > podpisywaniem kontaraktow
    Może podpisy elektoniczne?

    >etc
    Temat RZEKA

    > Pozdrawiam
    Ja również.

    ps
    Czasami trzeba jakoś mądrze sie wypowiedzieć, czyż nie . ;-))))

  • 3. Data: 2004-02-06 07:02:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2004, Tomek wrote:

> [...]
    >+ > wyglądać obieg dokumentów (faktury, zlecenia) ?
    >+ NIe powinno być żadnych dokumentów...oszczędzajmy lasy !

    Tia... a USowi wyłożysz że "f-ry nie ma bo lasów oszczędzam" ;)

    >+ >Na jakich zasadach powinny firmy wspolpracowac?
    >+ MOże na zasadach wzajemnego zaufania...

    Jesteś pewien że wiesz co piszesz ? IMHO wystarczy poczytać
    grupy (tu i .podatki). On ZACZYNA współpracę. A nuż ci
    uwierzy ;)

    >+ > Jak z prowizją,
    >+ Prowizję mogą wysyłać no moje konto

    A, to co innego :) Kolejkę robimy ? ;)

    >+ > podpisywaniem kontaraktow
    >+ Może podpisy elektoniczne?

    Hm... patrz "zaufanie" :)
    [...]
    >+ ps
    >+ Czasami trzeba jakoś mądrze sie wypowiedzieć, czyż nie . ;-))))

    Ależ oczywiście, czasami można powarczeć :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)