    From: "Krzysztof-Piasecki" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Darmowy program - wróbel na dachu
    Date: Thu, 21 Mar 2002 20:25:09 +0100

    Gdy będę miał czas (o to dość trudno, gdyż odkąd prowadzę firmę od 12 lat
    mam więcej pracy niż czasu na nią) to chciałbym napisać darmowy program.

    Mam na myśli coś, co może wielu ludziom rozwiązać problemy z kompresją
    danych itp. - program rzędu ARJ.
    Obecnie ARJ i jemu podobne są na tyle drogie, że niemal wszyscy używaja ich
    niezbyt legalnie.

    Mam nadzieję, że poza nieszczęsnym czasem n aprzeszkodzie nie stanie
    fiskus...

    Pozdrawiam
    Krzysztof