  • 61. Data: 2013-10-01 10:13:33
    Temat: Re: [OT] błędy strukturalne - Re: Darowizna na operacje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Sep 2013, witek wrote:

    > z powodu 300 000 000 karabinów pod strzechą.

    Przydałoby się info, czy statystyczny widzący potrzebę immunitetu,
    jest jednocześnie statystycznie przeciwnikiem broni u obywateli :)

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2013-10-08 13:42:33
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: m...@g...com

    twój ojciec Ciebie i twojej żony?

    > to przeczytaj reszte zanim napiszesz.

    > ta..
    >
    > bylo juz cos o swistaku i sreberku ?

    Nie wiem, nie znam się.
    Więc prawo zabrania dysponowania swoimi pieniędzmi?
    Czy jakiś urzędnik z UKS może wymyślać co mu się podoba?
    W jakim odstępie czasu taka darowizna nie będzie oszustwem?
    Jest gdzieś jakiś przepis, który mówi: "Darowanych pieniędzy nie możesz darować przed
    upływem roku bo to oszustwo"?

  • 63. Data: 2013-10-08 13:45:05
    Od: m...@g...com

    > to ze darowizna jest przekazywana dookola A > B > C nie zmienia faktu,
    >
    > ze jest to darowizna A -> C a ta jest opodatkowana.
    >
    > Posrednicy sie nie liczą.

    Jaka jest podstawa prawna zabraniająca B darować otrzymaną kasę C?

    > Kwestia tylko tego, zeby US skojarzył darowizny.

    Kwestia tego czy jakieś przepisy zabraniają takiej darowizny.

    > nie znam konkretnego przypadku, wiem jaka jest praktyka i orzecznictwo.

    Praktyka i orzecznictwo raczej na jakichś przepisach się powinno opierać.

  • 64. Data: 2013-10-08 15:28:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:

    > Jaka jest podstawa prawna zabraniająca B darować otrzymaną kasę C?

    Darowac można. Nie ma zakazu.
    Chodzi o to ze podatek sie nalezy.

    podstawę jest definicja darowizny.

    > Kwestia tego czy jakieś przepisy zabraniają takiej darowizny.

    jak wyzej.
    nikt ci nieczego nie zabrania.
    tylko pdoatek sie nalezy,

    > Praktyka i orzecznictwo raczej na jakichś przepisach się powinno opierać.

    to sie własnie opiera.
    definicja darowizny jest prosta i oczywista i bylo to juz walkowane
    tysiac razy na grupie.

  • 65. Data: 2013-10-08 15:28:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:

> [...]
    > W jakim odstępie czasu taka darowizna nie będzie oszustwem?
    > Jest gdzieś jakiś przepis, który mówi: "Darowanych pieniędzy nie możesz darować

    jak wyzej w poprzednim poscie

    ktos ci zabrania czegokolwiek darowac?

    A daruj sobie, tylko podatek jest nalezny.

  • 66. Data: 2013-10-08 15:45:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-08 15:28, witek pisze:

    > A daruj sobie, tylko podatek jest nalezny.

    Nie jest należny, bo obowiązuje zwolnienie w I grupie pod pewnymi
    warunkami. Było 1000 razy na grupie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 67. Data: 2013-10-08 15:48:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > Nie jest należny, bo obowiązuje zwolnienie w I grupie pod pewnymi
    > warunkami. Było 1000 razy na grupie.

    ale to nie jest pierwsza grupa.

  • 68. Data: 2013-10-08 15:55:17
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-08 15:48, witek pisze:

    > ale to nie jest pierwsza grupa.

    A->B jest pierwsza
    B->C jest pierwsza :P

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 69. Data: 2013-10-08 16:51:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > Jego interes.
    a jak ma mały interes albo jest impotentem?

  • 70. Data: 2013-10-08 20:20:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > A->B jest pierwsza
    > B->C jest pierwsza :P

    Ale A - C nie jest pierwsza

    A darowizna jest od A dla C. Bo to jest własnie intencją darczyńcy.
    Fakt istnienia B jako pośrednika jest bez znaczenia dla darowizn.

    Temat ostukany i dorze znany. Szkoda czasu na akademickie dyskusje.