  • 1. Data: 2013-09-13 00:50:04
    Temat: taka tam kontrola (z prasy)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Gdzieś w niedawnym wątku padła uwaga nt. ew. skutków fiskalnych
    intercyzy (chyba na .prawo).
    Na wypadek jakby kto sobie pomyślał że to tylko żart "witka" był:
    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/fiskus-chce-wiedziec-
    na-co-twoja-zona-wydaje-pieniadze/v7xhf

    A ku uciesze oczywiście wzmianki o "nowych lepszych" momentach
    podatkowych dla VAT od przyszłego roku, pewnie w dbałości
    żeby usenet ostatecznie nie upadł, będzie o czym dyskutować :>

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2013-09-13 02:40:38
    Temat: Re: taka tam kontrola (z prasy)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]
    > intercyzy (chyba na .prawo).
    > Na wypadek jakby kto sobie pomyślał że to tylko żart "witka" był:

    z fiskusem nalezy postepowac jak z psem bo co prawda nie musi, ale moze
    cie ugryźć.

    czekam na tych, co to na mnie psy wieszaja za czarnowidztwo, az sami
    zostana pokąsani.

  • 3. Data: 2013-09-13 13:57:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > podatkowych dla VAT od przyszłego roku, pewnie w dbałości
    > żeby usenet ostatecznie nie upadł, będzie o czym dyskutować :>

    "Czy złożył skargę lub sprzeciw na inspektorki z urzędu skarbowego?
    - W życiu. Mam firmę i nie chcę jej stracić. Niedawno oglądałem
    "Układ zamknięty" i cieszę się, że nie rozpocząłem wojny z
    fiskusem - zaznacza."

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2013-09-13 16:23:08
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 13.09.2013 13:57, m4rkiz wrote:
> [...]
    > - W życiu. Mam firmę i nie chcę jej stracić. Niedawno oglądałem
    > "Układ zamknięty" i cieszę się, że nie rozpocząłem wojny z

    Przerysowane? Może. Ale dla wiekszosci to bardziej prawdopodobne niz
    nieprawdopodobne.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-09-13 22:35:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "hikikomorisan" <h...@a...pl> wrote in message
    > Przerysowane? Może. Ale dla wiekszosci to bardziej prawdopodobne niz
    > nieprawdopodobne.

    chyba zartujesz, we wspolczesnej, wolnej Polsce takie rzeczy sie nie
    moga dziac!

    https://www.google.ie/search?q=IRS+Targeted+Conserva
    tive+Groups

    a ludzie dalej pukaja sie w czolo kiedy slysza ze zyjacy za de facto
    ukradzione sila pieniadze urzednicy to wrogowie obywateli

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2013-09-17 13:47:02
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > intercyzy (chyba na .prawo).
    > Na wypadek jakby kto sobie pomyślał że to tylko żart "witka" był:

    No właśnie podawano na grupie spisanie rozłączności jako "pacaneum" na
    problemy. A to może być źródło nowych...

    MJ

  • 7. Data: 2013-09-17 15:31:01
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.09.2013 13:47, Michał Jankowski wrote:
    na-co-twoja-zona-wydaje-pieniadze/v7xhf

    > No właśnie podawano na grupie spisanie rozłączności jako "pacaneum" na
    > problemy. A to może być źródło nowych...

    Gotówka i tylko gotówka.

    Wyjac z banku, zapamieta, ze "na dziwki i wódke" i wyslac kurierem :]

  • 8. Data: 2013-09-17 23:29:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Sep 2013, hikikomorisan wrote:

> [...]

    ...niektóre.
    Przypomnij przykładowy link, to wyjdzie kiedy pomaga.

    > A to może być źródło nowych...

    No niestety.

    > Gotówka i tylko gotówka.
    > Wyjac z banku, zapamieta, ze "na dziwki i wódke" i wyslac kurierem :]

    Jeszcze zapodaj kuriera, który będzie odpowiadał za przesyłkę
    jak znikną pieniądze ;)
    Podejrzewam że jest jakiś zakaz przesyłania pieniędzy w roli
    "towaru" (co nie wyklucza przesyłania pieniędzy jako pieniędzy,
    ale obwarowane jest zapodawaniem danych), bo opisy:
    http://e-prawnik.pl/narzedzia/grupy-dyskusyjne/przes
    lanie-pieniedzy-1231795108.html
    ...że "nie da się legalnie" występują w sieci nie tak rzadko.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2013-09-17 23:37:59
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    >
    > No niestety.

    > Jeszcze zapodaj kuriera, który będzie odpowiadał za przesyłkę

    Paczka ubezpieczona na kwote... Akurat kurierzy woza drogie przesylki.

> [...]
    > "towaru" (co nie wyklucza przesyłania pieniędzy jako pieniędzy,
    > ale obwarowane jest zapodawaniem danych), bo opisy:

    Ale po co mam mowic, ze w srodku sa pieniadze? ;)

    Jest ksiazka, bardzo cenny bialy kruk. wart 15000zł, tyle ma nadrukowane
    na tyle okladki ;)

    ;)

    > ...że "nie da się legalnie" występują w sieci nie tak rzadko.

    No risk, no fun ;)

  • 10. Data: 2013-09-18 08:53:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Paczka ubezpieczona na kwote...

    Oczywiście.

> [...]

    Oczywiście.

    > Jest ksiazka, bardzo cenny bialy kruk. wart 15000zł, tyle ma nadrukowane na

    :)
    Ale w razie rzeczywistego sporu może być problem.
    Zauważ, że musiałbyś złożyć nieprawdziwe zeznania jako świadek.

    > No risk, no fun ;)

    O to to :)
    W sumie zwracam uwagę na ten zabawny aspekt ;)

    pzdr, Gotfryd