  • 1. Data: 2007-02-12 20:04:20
    Temat: Data powstania obowiazku podatkowego
    Od: "bOUNCeErR" <b...@t...pl>

    Witam wszystkich,

    Mam jednoosobowa dzialalnosc, rozliczam sie na zasadach ogolnych. W
    jaki sposob ustalic "date powstania obowiazku podatkowego" w rejestrze
    sprzedazy vat?

    Pozdrawiam,
    bOUNCeErR

  • 2. Data: 2007-02-12 22:13:15
    Temat: Re: Data powstania obowiazku podatkowego
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 12-02-2007 o 21:04:20 bOUNCeErR <b...@t...pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich,
    >
    > Mam jednoosobowa dzialalnosc, rozliczam sie na zasadach ogolnych. W
    > jaki sposob ustalic "date powstania obowiazku podatkowego" w rejestrze
    > sprzedazy vat?

    Ustawa o VAT ma cały rozdział o obowiązku podatkowym
    i dacie jego powstawania, miłej lektury ;)

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne