  • Data: 2005-08-09 12:06:18
    Temat: Data rozpoczęcia DG a składki ZUS
    Od: "Tomisio" <t...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZUS zarzucił mi po czterech miesiącach, że nie zapłaciłem składek za początkowe dni
    DG. W zaświadczeniu o wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej podałem datę 11.04, natomiast pierwsze ruchy jako firma
    poczyniłem 19.04 (pierwsza faktura itd...) no i
    przyjąłem tą datę - zresztą po zasięganiu informacji i wczytywaniu się w internet -
    jako oficjalne rozpoczęcie DG i taką podałem w
    formularzu zgłoszeniowym DG do ZUS. Zapłaciłem składki za okres od 19.04 do 31.00.
    Kto ma rację i ewentualnie jak się bronić ?