eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDeklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-) › Deklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-)
    From: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Deklaracja VAT - tylko faktura korygująca - Pomóżcie :-)
    Date: Tue, 10 Dec 2002 17:56:44 +0100

    Witam,

    Szlag mnie trafia już z tym naszym systemem podatkowym :-((( W październiku
    miałem wyjątkowo tylko jedną fakturę sprzedaży, która była korektą. Dzisiaj
    zadzwoniono do mnie z US (to nawet miłe - coś idzie ku lepszemu?) i pani się
    pyta czy ta korekta to była jedyna faktura w październiku. Ja na to, że tak.
    No to dowiedziałem się, że jeśli tak to muszę skorygować deklarację bo tej
    faktury nie mogę wykazać po stronie sprzedaży. Czy ktoś mi pomoże - co mam
    zrobić? Tę cholerną deklarację wypełniał program CDN Optima za kilkaset
    złotych! Przecież to skandal, żeby coś takiego pominięto.

    K. Kowalski