  • 1. Data: 2002-04-09 16:03:24
    Temat: Deklaracja ZUS
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem, w miesiacu marcu zawiesilem dzialalnosc
    dokladnie 20.04.2002 i chcialem zapytac jak wypelnic ZUS DRA
    Czy mam wpisac kwoty /30 *20 ?
    i czy podstawe tez podac w ten sam sposob czy cala.
    Bede wdzieczny za podpowiedzi.
    Red

  • 2. Data: 2002-04-10 05:46:21
    Temat: Re: Deklaracja ZUS
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

> [...]
    > Czy mam wpisac kwoty /30 *20 ?
    > i czy podstawe tez podac w ten sam sposob czy cala.

    To w końcu w marcu czy w kwietniu? Jeśli zawiesiłeś 20.03 to domniemywam, że
    z ZUSu wyrejestrowałaś się od 21 marca (ZWUA). Jeśli tak to składki płacisz
    od 20/31 podstawy (833,41).
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-04-10 12:12:38
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    że
    > z ZUSu wyrejestrowałaś się od 21 marca (ZWUA). Jeśli tak to składki

    W marcu... pomylilem cyferke.
    Z ZUS wyrejestrowalem sie dokladnie od 21.03.2002.
    Dzieki za odpowiedz.

  • 4. Data: 2002-04-10 20:35:37
    Od: "Red" <a...@p...onet.pl>

    > że
    > płacisz
    > >
    > W marcu... pomylilem cyferke.
    > Z ZUS wyrejestrowalem sie dokladnie od 21.03.2002.
    > Dzieki za odpowiedz.

    Jeszcze jedno, czy w deklaracji musze cos jeszcze
    zaznaczyc aby wiedzieli ze to nie za caly miesiac ??

  • 5. Data: 2002-04-11 05:39:14
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

    > Jeszcze jedno, czy w deklaracji musze cos jeszcze
    > zaznaczyc aby wiedzieli ze to nie za caly miesiac ??

    Nie. Wystarczy, że podstawa będzie mniejsza.