  • 1. Data: 2004-01-04 14:58:31
    Temat: Deklaracja wyboru liniowego 19%
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    ...istnieje jakaś specjalna, czy można sobie w wordzie napisać i
    wydrukować?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2004-01-06 16:00:32
    Temat: Re: Deklaracja wyboru liniowego 19%
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > ...istnieje jakaś specjalna, czy można sobie w wordzie napisać i
    > wydrukować?

    Trzeba ja samemu napisac, np. w formie Oswiadczenie - oswiadczam, ze w roku
    podatkowym 2004 wybieram etc, etc.

    pozdrawiam,

    marcin K.

  • 3. Data: 2004-01-07 09:59:02
    Od: Jacek <d...@g...pl>

    plissken wrote:
    > Witam,

    > Trzeba ja samemu napisac, np. w formie Oswiadczenie - oswiadczam, ze w roku
> [...]

    Moj US dal mi formularz z takowa deklaracja do wypelnienia. Byl tam
    odnosnik do odpowiedniej ustawy, moze to niepotrzebne, ale informuje,
    zebys wiedzial.

  • 4. Data: 2004-01-07 21:33:31
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    > Moj US dal mi formularz z takowa deklaracja do wypelnienia. Byl tam
    > odnosnik do odpowiedniej ustawy, moze to niepotrzebne, ale informuje,
    > zebys wiedzial.

    Rzeczywiscie, US pojawily sie takie formularze. Niestety, na tych ktore
    ogladalem nie bylo mozliwosci wyboru np. podatku liniowego uproszczonego
    ;( Takze najlepiej napisac sobie samemu i zanisc grzecznie do US ;)

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 5. Data: 2004-01-08 01:07:53
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl>

    wg wzoru z US:

    <Kto> <Kiedy>

    Do Naczelnika US
    w <Gdzie>

    Oświadczenie

    Oświadczam, że w roku podatkowym 2004, wybieram opodatkowanie
    dochodów uzyksanych z działalności gospodarczej zgodnie z
    Art. 9a i 30c ustawy z dn. 26-07-1991r. o podatku dochodowym
    od osób fizycznych [Dz.U. Nr14 poz.176 z 2000r. ze zmianami],
    przy zastosowaniu 19% stawki podatku.

    <podpis>