  • 1. Data: 2003-01-04 18:51:36
    Temat: Delegacja - pytanie (GP)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Witam !
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=856&d
    ok=856.3.22.2.6.1.0.1.htm
    +++
    Od 1 stycznia 2003 r. zapisy dotyczšce kosztów podróży służbowej, w tym
    również diet właœciciela oraz osób z nim
    współpracujšcych, dokonywane
    będš jedynie na podstawie rozliczenia tych kosztów
    sporzšdzonego na
    dowodzie wewnętrznym, zwanym rozliczeniem podróży
    służbowej.
    Dotychczas podstawš tego rozliczenia był również
    znormalizowany formularz,
    zwanym popularnie poleceniem wyjazdu służbowego.
    ---

    Powiedzcie mi *gdzie* był "znormalizowany" rzeczony formularz ??
    Na grupie kilkakroć widziałem informację że takowego NIE MA.
    Mało tego - mam własny wzór który na pewno nie ma w tytule
    "polecenia wyjazdu" :>

    Acha: i z czego wynika że jw. tylko ma być "rozliczenie..."
    i niby kto (i po co) znormalizował ???

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2003-01-04 23:36:58
    Temat: Re: Delegacja - pytanie (GP)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Jan 2003, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ Powiedzcie mi *gdzie* był "znormalizowany" rzeczony formularz ??
    >+ Na grupie kilkakroć widziałem informację że takowego NIE MA.
    [...]
    >+ i niby kto (i po co) znormalizował ???

    Doczytałem: "nie wie lewica...", w artykule do którego
    odsyłają jest:
    ++++
    Przypomnijmy, że delegacja służbowa nie musi mieć postaci
    stosowanego w praktyce druku polecenia wyjazdu
    służbowego (wzoru
    takiego druku nie okreœlajš żadne przepisy).
    ---

    pozdrowienia, Gotfryd