  • 1. Data: 2003-01-15 21:33:45
    Temat: Delegacja zagraniczna -kurs średni
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>

    Mama problem z ustaleniem dotyczącym rozliczania delegacji zagranicznych,
    chodzi mi o to który kurs średni należy przyjąć podczas rozliczania, czy
    dzień rozliczania się z pracownikiem i jego delegacją?, czy też dzień
    wyjazdu na delegację?
    Proszą o pomoc.
    Dorota.

  • 2. Data: 2003-01-15 21:47:30
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna -kurs średni
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dorota Born" <d...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o to który kurs średni należy przyjąć podczas rozliczania, czy
    > dzień rozliczania się z pracownikiem i jego delegacją?, czy też dzień

    Spotkalem sie z sytuacja:

    1. kurs z dnia poniesienia wydatku (czyli data rozliczenia, ktora wpisana
    jest na druku)
    2. ewentualna dopłata dla pracownika walut (po kursie sprzedazy pieniadz
    Twojego banku z dnia wypłaty).

    Karol

  • 3. Data: 2003-01-16 19:48:25
    Od: "Dorota Born" <d...@l...pl>