  • 1. Data: 2003-12-15 11:13:43
    Temat: Delegacje w firmie.
    Od: "Grupy" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam małe pytanko. Obecnie używam mojego samochodu do wyjazdów służbowych w
    firmie. Stawka wynosi 0,7692 za km. Słyszałem ze od nowego roku ma to być
    opodakowane podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Czy ktoś coś o tym
    słyszał.

    Prosze o podzielenie się swoimi uwagami.

    Mariusz.

  • 2. Data: 2003-12-15 11:18:44
    Temat: Re: Delegacje w firmie.
    Od: "Marta" <m...@p...com.pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > słyszał.
    >
    > Prosze o podzielenie się swoimi uwagami.

    Podobno tylko jazdy lokalne maja podlegac opodatkowaniu (czyli ryczałty i
    jazdy lokalne w ewidencji przebiegu pojazdu) zamiejscowe delegacje pozostaja
    na tych samych warynkach jak do tej pory. (pani komisarz z izby skarbowej
    mowila o tym na szkoleniu wspominajac, ze byc moze jeszcze wyjdzie jakies
    rozporzadzenie, ktore to zmieni... )
    Pozdrawiam.
    Marta.