  • 1. Data: 2003-12-15 09:45:09
    Temat: SZAFA - odliczenie czy można w tym roku ?
    Od: p...@p...onet.pl

    Właśnie jestem w trakcie samodzielnego montarzu szafu przesuwnej typ. KOMFORT -
    materiały kupują na fakturę na os. fizyczną, czy mogę odliczyć sobie ją jeszcze
    w tym roku ?

    P.S.
    Nie jestem zameldowany w mieszkaniu w ktorym wykonuje montarz - ale tam
    mieszkam - czy muszę zmienić meldunek do czasu rozliczenia - jestem świerzo po
    ślubie więc nie załatwiłem jeszcze formalności meldunkowych.

  • 2. Data: 2003-12-20 13:25:12
    Temat: Re: SZAFA - odliczenie czy można w tym roku ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Dec 2003 p...@p...onet.pl wrote:
    [...nie wiem, ale...]
    >+ P.S.
    >+ Nie jestem zameldowany w mieszkaniu w ktorym

    ...to nikogo nie obchodzi...
    [...]
    >+ jestem świerzo po ślubie

    ...to oświeć grupowiczów na jakiej podstawie mieszkasz tam ty
    lib twoja żona. Szukać "tytuł prawny" w archiwum grupy !

    pozdrowienia, Gotfryd