  • 1. Data: 2003-02-22 10:18:06
    Temat: Do farta
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Zrobiłam jak radziłeś, numer wystukałam i po 3 sygnałach ciągle włącza się
    sygnał zajętości....i tak za każdym razem a tak a propos to pierwsze
    przekazy elektroniczne mają "iść" w maju za kwiecień czy w kwietniu za
    marzec?
    Agata (nie Gagata)

  • 2. Data: 2003-02-22 15:11:05
    Temat: Re: Do farta
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > sygnał zajętości....i tak za każdym razem a tak a propos to pierwsze
    > przekazy elektroniczne mają "iść" w maju za kwiecień czy w kwietniu za

    Droga Gagatko :))))))))))))))))
    pisałem Ci, że nie jest łatwo połączyć się z pie....ym Prokomem .....
    Ja mam funkcje powtarzania numeru po wybraniu syglalu zajętości
    Wierz mi ...... po około pięciu minutach łącze się z pie..ym Prokomem .....
    Mam zawsze taką samą sytuację ........
    Cierpliwość to cnota ........ zachowajmy przy Prokomie chociaż tę.........
    bo zasady dobrego wychowania podczas obsługiwania edytora tekstu, Płatnika,
    już dawno straciłem, kląc na nich ie fabryka mi tylko pozwoli.

    Tak więc jeszcze raz Gagatko Miła ....... kręć do nich spokojnie ....... po
    pięciu ....może dziesięciu minutach Twój wysiłek będzie nagrodzony...... ja
    tak mam zawsze ....... tam jest dwóch lub trzech ludzi do udzielania pomocy
    a Polska jest duuuża.

    a co do terminów
    Gagatko Miła :)))))))) coś mi się widzi że Pani się nie chce wejść na strony
    ZUS i tam poczytać .......... pozwól, że podam
    na początek wyjaśnienie:

    "Rozszerzenie obowiązku elektronicznego przekazywania dokumentów
    ubezpieczeniowych na płatników składek rozliczających składki za więcej niż
    5 osób.
    Poczynając od dokumentów przekazywanych od 1 kwietnia 2003 r. rozszerzono
    obowiązek elektronicznego przekazywania dokumentów ubezpieczeniowych na
    płatników składek rozliczających składki za więcej niż 5 osób.
    Na wniosek płatnika rozliczającego składki za więcej niż 5 osób i mniej niż
    21 osób, ZUS wyraża zgodę na przekazywanie dokumentów w formie dokumentu
    pisemnego według ustalonego wzoru lub w formie wydruku z aktualnego programu
    informatycznego udostępnianego przez ZUS, nie dłużej jednak niż przez 3
    miesiące od dnia wejścia w życie tego obowiązku (tj. od 1 kwietnia 2003 r.).
    W uzasadnionych przypadkach ZUS może zwolnić płatnika składek rozliczającego
    składki za więcej niż 5 osób z obowiązku elektronicznego przekazywania
    dokumentów ubezpieczeniowych. Pozwoli to Zakładowi na uwzględnienie wniosków
    tych płatników składek, dla których wywiązanie się z obowiązku
    elektronicznego przekazywania dokumentów jest niemożliwe z przyczyn od nich
    niezależnych (np. brak na danym terenie odpowiednich łączy itp.) lub
    nieracjonalne (np. w przypadku pracodawców tylko sezonowo zatrudniających
    większą liczbę pracowników itp.)."

    A teraz żródło:

    http://www.zus.pl/niusy/k0301071.htm

    pojdziesz tam Gagatko Miła i doczytasz resztę a potem wejdziesz na następne
    strony komuniikatów, poczytasz a jak przeczytasz i się nauczysz to Ciebie
    przeegzaminujemy :))))))))))))))

    bardzo serdecznie pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2003-02-22 15:13:12
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    ahaaaaaaaaaaa

    Co mi zrobisz , jak mnie złapiesz? :)))))))))))))))))

    jeszcze raz bardzo serdecznie pozdrawiam Gagatko
    fart

  • 4. Data: 2003-02-22 15:18:30
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "fart" <a...@p...onet.pl> napisal w news:b3841q$2fn$1@news.onet.pl:

    > ahaaaaaaaaaaa
    >
    > Co mi zrobisz , jak mnie złapiesz? :)))))))))))))))))

    Nie zrozumiałam żartu :-(((...(((
    Poproszę jeszcze raz, innymi słowami.

    Marta

  • 5. Data: 2003-02-23 07:41:37
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Nie zrozumiałam żartu :-(((...(((
    > Poproszę jeszcze raz, innymi słowami.
    >
    > Marta

    Z całym szacunkiem:
    Ale czy Ty jesteś posiadaczką nicka Agata ?

    a poza tym ...
    pozdrawiam rownież
    fart

  • 6. Data: 2003-02-23 10:27:30
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "fart" <a...@p...onet.pl> napisal w news:b39tv3$bim$1@news.onet.pl:

    > Z całym szacunkiem:
    > Ale czy Ty jesteś posiadaczką nicka Agata ?

    Zdecydowanie nie :-) Ale śmiałeś się tak serdecznie i tak publicznie, że
    poczułam się upoważniona do przeprowadzenia indywidualnej próby
    zrozumienia Twojego żartu. No i nic z tego nie wyszło :-(. Powiedz mi,
    wiele straciłam?

    > a poza tym ...
    > pozdrawiam rownież
    > fart

    Pozdrawiam nawzajem
    Marta

  • 7. Data: 2003-02-23 13:16:01
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > poczułam się upoważniona do przeprowadzenia indywidualnej próby
    > zrozumienia Twojego żartu. No i nic z tego nie wyszło :-(. Powiedz mi,
    Serdeczność ..... to moja cecha narodowa :))))))))))))))))))),
    poczucie radości życia to moja cecha osobista, która chce zarazić innych
    pomimo durnowatych czasami przepisów :))))))))))))))
    a poza tym ...... to jutro napewno będzie dobry dzień ......... jeszcze
    lepszy od dzisiejszego :)))))))))
    Pytasz ...... czy dużo straciłaś ????????
    Odpowiem tak:
    Ty nie patrz ile można stracić, Ty patrz zawsze ile zyskasz
    :))))))))))))))))))))))))))))
    W każdym interesie, jak chccesz zyskać, musisz najpierw stracić.
    :)))))))))))))))

    i dalej nizmiennie i niezmiernie pozdrawiam
    fart

    _______

  • 8. Data: 2003-02-23 15:23:58
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "fart" <a...@p...onet.pl> napisal w news:b3ahi3$j02$1@news.onet.pl:

> [...]
    > a poza tym ...... to jutro napewno będzie dobry dzień .........
    > jeszcze lepszy od dzisiejszego :)))))))))

    Ahaaaaaaaaaaa, czyli to były serdeczności :-)

    Na serdecznościach? :-o

    Marta