  • Data: 2002-01-09 07:04:23
    Temat: Do kiedy i jak? PIT - ryczalt i umowa o prace.
    Od: "Szoti" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie. Przez kilka miesiecy (5 mies) mialem dzilalnosc gospodarcza
    (ryczalt ) pozniej ja zawiesilem na czas nieokreslony i podjalem prace na
    podst. umowy o prace w innej firmie. Teraz mam pytanie jak mam sie
    rozliczyc z US.
    Do kiedy mam rozliczyc moja dzialalnosc gosp.?

    Czy w PIT standardowym dla osob ktore sa zadtrudnione na podst umowy o
    prace mam rowniez uwzglednic dochody z dzialalnosci gosp? Czy rozliczas sie
    oddzielnie i niezaleznie.

    Bardzo prosze o informacje - nie chcialbym byc wzywany na wyjasnienia do US.

    Pozdrawiam
    Krzysztof