  • 1. Data: 2003-04-23 05:18:51
    Temat: Dokumenty do sądu - pytanie
    Od: niebieski <i...@o...pl>

    Muszę złożyć do sądu wniosek o uznanie wierzytelności w postępowaniu
    upadłościowym. W związku z tym mam pytanie: w jakiej formie mam przekazać
    faktury (ok. 40szt!). Posiadam jedynie ich kopie - oryginały posiada firma
    wobec której toczy się to postępowanie. Mam potwierdzone przez ww firmę
    saldo na 31 grudnia 2002r z wykazem wszystkich niespłaconych faktur. Może
    samo to saldo jest wystarczającym dowodem w mojej sprawie.

    Pozdrawiam ...
    Niebieski

  • 2. Data: 2003-04-23 07:22:00
    Temat: Re: Dokumenty do sądu - pytanie
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    niebieski wrote:
> [...]
    > faktury (ok. 40szt!). Posiadam jedynie ich kopie - oryginały posiada firma
    Musisz sądowi dostarczyc oryginalne kopie - sąd je lubi ;). JA robię
    tak, że kseruję swoją kopię i (poświadczoną sekretarką wydz. gosp.)
    wpinam w segregator. Nawet najbardziej upierdliwy kontrol nie będzie się
    miał czego czepić.

    > Mam potwierdzone przez ww firmę
    > saldo na 31 grudnia 2002r z wykazem wszystkich niespłaconych faktur. Może
    > samo to saldo jest wystarczającym dowodem w mojej sprawie.
    Nie. Możesz przywołać jako dowód pomocniczy ale kopie są święte ;)

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-04-26 13:30:58
    Od: niebieski <i...@o...pl>

    Użytkownik maup napisał:

> [...]
    > tak, że kseruję swoją kopię i (poświadczoną sekretarką wydz. gosp.)
    > wpinam w segregator. Nawet najbardziej upierdliwy kontrol nie będzie się

    Dzięki.
    Jeszcze jedno.
    Mam zgłosić swą wierzytelność w sądzie w dwóch egzemplarzach - tak
    napisał syndyk. Chyba miał na myśli kopię zgłoszenia wierzytelności, bo
    przecież do oryginału są dołączone dowody.

  • 4. Data: 2003-04-27 20:09:58
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    niebieski wrote:
    > Mam zgłosić swą wierzytelność w sądzie w dwóch egzemplarzach - tak
    > napisał syndyk. Chyba miał na myśli kopię zgłoszenia wierzytelności, bo
    > przecież do oryginału są dołączone dowody.
    Tak. Oryginały + dwie kopie. W ogóle to czasem wystarczy
    wyszczególnienie wierzytelności (pamietaj o kategoriach bo cofną) bez
    kwitów, ale to rzadko.