  • 1. Data: 2003-04-23 05:32:23
    Temat: Dzierżawa wieczysta-podatek od nieruchomości
    Od: "Piotr" <P...@p...onet.pl>

    Witam
    Moje pytanie jest nastepujace: czy mogę wliczyć podatek od nieruchomości w
    koszat działalnosci gospodarczej w następującym przypadku?
    1.Przedmiotem dzierżawy są grunty i nieruchomości należące do gminy.
    2.Umowa dzierżawy wieczystej była zawarta miedzy gminą i dwiema osobami
    fizycznymi prowadzącymi odrębne działalności gospodarcze.
    3.Każda z tych dwóch osoób ma prawo do 50% przedmiotu dzierżawy.
    4.Na akcie notarialnym nie ma żadnego wyszczególnienia, które nieruchomości
    i którą część gruntów dzierżawi każda ze stron.

    Następne pytanie. Jak w tym przypadku podzielić ewentualne koszty związane z
    utrzymaniem tej nieruchomości skoro nie ma jasności, która połowa budynków
    jest moja a która wspołdzierżawcy?

    Pozdrowienia Piotr