  • 1. Data: 2002-07-03 18:58:58
    Temat: Dokumenty wewnetrzne firmy a UKS !
    Od: "paradox" <n...@k...pl>

    Witam .
    Jestem w trakcie kontroli z UKS-u .Zarzadano odemnie pelnych wydrukow
    magazynowych wraz z zawartoscia.
    - RW (rozchod wewnetrzny )
    - MM (przesuniecie miedzymagazynowe)
    - PW (przyjecie wewnetrzne )
    Firma jest na pelnej ksiegowosci , posiada jeden magazyn glowny i piec
    sklepow
    Kontrola dotyczy roku 2000 .

    Czy musze im przedstawic wydruki , ktorych niestety nie posiadam , gdyz nie
    archiwizuje tego typu dokumentow wewnetrznych?
    Jakie ewentualne sankcje mi za to groza ?

    z gory dzieki za wszelka pomoc i pozdrawiam
    paradox