  • 21. Data: 2004-05-04 11:58:11
    Temat: Re: Donos...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Kurde, a ja to bym sie zabral jeszcze za tych wszystkich zbieraczy zlomu.
    > Cwaniaki zbieraja sobie zlom, robia fortuny, plawia sie w luksusie i graja
    > fiskusowi na nosie! Zartuje oczywiscie, zeby bylo jasne :-]

    Żarty żartami, ale gro zbieraczy złomy to tak naprawde złodzieje.
    Jak Ci ktoś na osiedlu wymontuje jednej nocy wszystki kratki ściekowe i
    dziecko tam wpadnie to inaczej zaspiewasz.
    O wymontowywaniu szyn czy zwijaniu przewodow elektrycznych nie wspominając.
    Ostatnio np. metalowe krzyże nagrobkowe sa nie modne. Lepsze sa takie
    ryte w kamieniu i malowane - nie da sie ich oderwać i sprzedac na złom.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 22. Data: 2004-05-06 04:38:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 May 2004, Leszek wrote:

    >+ > Ale to nie znaczy jeszcze że "podarowanie usługi" jest przestępstwem :),
    >+ > tylko podatek płacić trzeba ;)
    >+
    >+ Znaczy sie kto i wjakiej wysokosci powinien zaplacic ten podatek? Osoba dla
    >+ ktorej robie cos za darmoche?

    IMO tak właśnie chciał ustawodawca. Uprzedzam że "z gazet" wynika iż
    egzekucja takiej interpretacji przepisów jest np. w USA normą. "Nie
    wolno za darmo robić nic za co ktoś mógłby wziąć pieniądze", czyli
    u nas i tak jest łagodniej :>

    Sam napisałeś że "na odwrót" :>

    >+ Ech... No dobra, co mi za to grozi? Ile moge zabulic?

    Nie mam pojęcia :(

    pozdrowienia, Gotfryd