    From: Jacek <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Dotacja z UP - de minimis
    Date: Thu, 12 Jun 2008 11:07:10 +0200

    Witam,

    Sprawa dotyczy dotacji z urzędu pracy na rozpoczęcie działalności.
    Jak rozliczyć taką dotację księgowo PIT, VAT.

    Ze strony urzędu pracy nie mogę liczyć na żadną pomoc.
    Na szkoleniu robiliśmy biznespalny, gdzie całe 14kzł było
    kosztem, teraz z różnych źródeł otrzymuje sprzeczne informacje.

    Proszę o pomoc, tylko nie odsyłajcie mnie do US, już tam dzwoniłem
    i wybieram się jutro, ale:

    1. Czy te faktury to koszty (KPiR)?
    2. Czy mogę odliczyć VAT (VAtowiec)?
    3. Czy komputer za 5kł amortyzować czy jednorazowy koszt?

    Z góry dziękuję
    Jacek.

    PS: Zanim weźmiecie dotację popytajcie czy na prawdę ktoś wam
    pomoże rozpocząć działalność :(