  • 1. Data: 2007-04-24 21:40:13
    Temat: jak rozliczyć 13-tkę i koszty uzyskania przychodu, gdy jest ona z miejsca pracy w 2005 roku
    Od: bumbarumba <b...@o...pl>

    witam

    mam takie szybkie pytanie, bo zbaraniałem. Zawsze sam się rozliczałem z
    żoną ale taka sytuacja jest dla mnie nowa.
    Żona do września 2005 roku pracowała w pewnej szkole A.
    Cały 2006 rok przepracowała już tylko w innej jednej szkole B.
    Za 2006 rok dostała PIT od szkoły B, gdzie jest wszystko jasne.
    Ale w marcu 2006 dostała też 13 ze szkoły A oraz niedawno PIT na tę
    trzynastkę.
    Ze szkoły A ma np tak (jako wynagrodzenia i zasiłki):
    Przychód Koszty Dochód Zaliczka
    30000 1227 28773 2250

    Ze szkoły B za tę trzynastkę ma (jako wynagrodzenia i zasiłki):
    Przychód Koszty Dochód Zaliczka
    359 102.25 256,76 33

    I teraz pytanie. Czy koszty uzyskania przychodu są z jednego czy z wielu
    miejsc pracy? Skoro to są wynagrodzenia i zasiłki, to mam te wartości
    kolumnami zsumować i wpisać odpowiednio do pozycji w PIT? A przede
    wszystkim jaką wartość mam wpisać do kosztów uzyskania przychodu?

    Szukałem w googlach, ale konstrukcja pewnych spraw podatkowych
    jednak nieustająco mnie zadziwia.

    Dzięki z góry

    bumbarumba