  • 1. Data: 2010-12-23 23:59:51
    Temat: Drukowanie f-ry na Novitus Delio E
    Od: <s...@a...pl>

    Sprawa nie do końca podatkowa, bardziej techniczna, ale związana z podatkami :)

    Moja drukarka fiskalna wraz z końcem roku zapełniła swoją pamięć. Zdecydowałem
    się na nową, wybrałem Novitus Delio E. Jest ponoć tak samo niezawodna, jak
    "dogorywający" staruszek Posnet.
    Wg specyfikacji, Delio E ma możliwość drukowania także faktur VAT. Do
    prowadzenia magazynu i sprzedaży używam windowsowego WF-Mag. Czy da się, a jeśli
    tak to co i jak ustawić w WFMag, aby z tej opcji korzystać?
    Czy ktoś coś wie w tym temacie?