  • 31. Data: 2009-04-18 19:18:41
    Temat: Re: Duży może więcej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Apr 2009, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasssne. I Alledrogo sobie skompensuje.

    Spoko.
    Zdziwiłem się, napotykając sprzedawcę który wystawia głównie na
    swistaku - a jako powód (pytałem z ciekawości) podał właśnie
    problem (z kosztem i fatygą) w "odnawianiu" aukcji.
    Widać *jeszcze* nie doszli (w allegro) do pułapu w którym takich
    sprzedawców będzie więcej.
    Tak, wiem, za granicę i tak dalej... ale nie wszyscy sprzedają
    za granicę :)

    > Jako użytkownicy oberwiemy

    s/użytkownicy/sprzedawcy/

    I z góry objaśniam: kupujący znajdą sobie innych sprzedających
    (inną drogą).

    > Nie trzeba nawet podnosić opłat - wystarczy obniżyć standard
    > świadczonych usług poprzez różne "oszczędności" i pozostawienie opłat
    > na tym samym poziomie.

    A to prawda.
    Tylko jest granica przy której *skutki* są inne niż "typowe" :D
    (czyli wzrost ceny dla klienta).

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2009-04-20 07:35:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Apr 2009, Tristan wrote:

    > (autor Liwiusz

    [...]
    > Ano... Zakupiłem w ich sklepie ileśtam jednostek, zapłaciłem na ich konto. A
    > oni kazali spierdalać, że niby tylko pośredniczą w przekazywaniu pieniędzy
    > do jakiś Niderlandów czy kasik takoś

    Powinni więc dać f-rę za pośrednictwo.
    Albo na całość kwoty (jeśli działają "w imieniu"), albo na samą prowizję,
    zależnie od umowy.

    > i faktury nie dadzą.

    Pewnie nikomu nie chciało się użerać :]

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2009-04-20 08:14:17
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-04-2009 o 09:35:43 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > [...]
    >
    > Powinni więc dać f-rę za pośrednictwo.
    > Albo na całość kwoty (jeśli działają "w imieniu"), albo na samą prowizję,
    > zależnie od umowy.

    Ale prowizja może być już w cenie połączeń - i co wtedy?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 34. Data: 2009-04-20 08:26:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 10:14
    (autor Tomek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.usoeh3rpl60ql1@unk>):

    > Ale prowizja może być już w cenie połączeń - i co wtedy?

    Ale kupowałem u nich, z przelewem na ich konto. Co mnie obchodzi co oni
    robią. Przecie towar w sklepie też jest Made In China. Czy każdy sklep może
    odmówić faktury mówiąc, że tylko pośredniczy w sprzedaży od chińczyka?

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2009-08-07 21:28:12
    Od: "ITBS" <N...@w...pl>

    Czyli inaczej mowiac od strony podatkowej- za marzec 2008 wystawili dwa razy
    oryginal faktury? I to jest w porzadku Twoim zdaniem?