  • 1. Data: 2009-04-15 19:30:23
    Temat: zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Pytanie dotyczy nowelizacji, która ponownie wprowadziła możliwość
    zawieszenia działalności. Opisy, które znajduję w internecie, mówią o
    tym, że w okresie zawieszenia nie ma konieczności opłacania ubezpieczeń
    społecznych. Nie znalazłem jednak ani słowa o zdrowotnym. Czy zdrowotne
    trzeba wtedy opłacać?

    Nie udało mi się znaleźć treści nowelizacji, a mam jeszcze kilka innych
    wątpliwości. Czy znacie miejsce gdzie ona leży?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 2. Data: 2009-04-15 20:20:40
    Temat: Re: zawieszenie dzialalnosci a zdrowotne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr NetExpert pisze:
> [...]
    > tym, że w okresie zawieszenia nie ma konieczności opłacania ubezpieczeń
    > społecznych. Nie znalazłem jednak ani słowa o zdrowotnym. Czy zdrowotne

    Z tego co tutaj piszą, to nie trzeba:

    http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=204277

    Na www.polskieustawy.com są w miare aktualne akty prawne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-15 20:58:15
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    Liwiusz pisze:
    > Z tego co tutaj piszą, to nie trzeba:
    > http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=204277

    Dzięki

    > Na www.polskieustawy.com są w miare aktualne akty prawne.

    Tu nie znalazłem, ale w poprzednim był numer dziennika, więc już sobie
    wyszukałem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk