eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDwa samochody wykorzystywane w działaloności gspodarczej › Dwa samochody wykorzystywane w działaloności gspodarczej
  • Data: 2002-12-03 13:49:07
    Temat: Dwa samochody wykorzystywane w działaloności gspodarczej
    Od: "mb" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam następujące pytanie:
    - Posiadam samochód osobowy, który wykorzystuje w działalności gospodarczej
    wpisany do ewidencji środów trwałych firmy. Czy mogę w takim razie
    wykorzystywać w DG również (równologle) mój prywatny samochód ? (raz jeżdzę
    do klientów jednym, a raz drugim).
    Pod pojęciem "wykorzystywanie" rozumiem możliwość wpisywania w koszty
    uzyskania przychodu, kosztów eksploatacji samochodu prywatnego (wg
    kilomerówki).