  • 1. Data: 2010-06-23 07:41:38
    Temat: Re: Faktura Vat-Marza
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ty nie - doczepili sie do sprzedawcy sprzetu
    :)

    udziel informacji dokladnie i nie bedzie problemow.

  • 2. Data: 2010-06-23 09:38:02
    Temat: Faktura Vat-Marza
    Od: MiSSieK <m...@m...mm>

    Witam,

    niecaly rok temu zakupilem komputer na ktory zostala wystawiona faktura
    vat-marza. Komputer byl nowy, a ja kupowalem ten komputer na siebie
    czyli na osobe prywatna.

    Niedawno otrzymalem pismo z urzedu skarbowego z prosba o udzielenie
    informacji czy komputer byl nowy czy uzywany, czy zafoliowany, czy byla
    dokumentacja oryginalna i plyty.

    W zwiazku z tym mam pytanie czemu jest prowadzona taka kontrola ? Czy ja
    jako kupujacy moge miec powody do zmartwien w zwiazku z tym ?

  • 3. Data: 2010-06-25 20:15:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010, MiSSieK wrote:

    > Witam,
    >
    > niecaly rok temu zakupilem komputer na ktory zostala wystawiona faktura
    > vat-marza. Komputer byl nowy

    Napisz tak dla ciekawości jaką drogą kupiłeś.
    Mam na myśli czy to "akcja allegro", czy zupełnie luzem namierzyli
    sprzedawcę który zapomniał o VAT od nowych towarów :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-06-25 21:17:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Mam na myśli czy to "akcja allegro", czy zupełnie luzem namierzyli

    Missiek ma szczescie do "akcji Allegro", wiec kto wie :) - moze tym razem
    bedzi emial okazje wziecia w niej udzialu jako swiadek :)

    Pozdrawiam
    SDD