  • 1. Data: 2010-06-23 14:56:34
    Temat: Jakiej wysokości podatek przy produkcji?
    Od: janedg <j...@v...pl>

    czy przy produkcji bizuterii srebrnej i posrebrzanej i sprzedaży onej
    wysyłkowo, wchodzi się automatycznie w Vat?

    Czy niezbedna jest kasa fiskalna ?

    Jakiej wysokości podatek odprowadza się dla państwa 18%, czy 8% ?

    dopiero zakladam działalność, będę wdzięczny za podpowiedż

  • 2. Data: 2010-06-25 20:17:20
    Temat: Re: Jakiej wysokości podatek przy produkcji?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jun 2010, janedg wrote:

    > czy przy produkcji bizuterii srebrnej i posrebrzanej i sprzedaży onej
    > wysyłkowo, wchodzi się automatycznie w Vat?
    >
    > Czy niezbedna jest kasa fiskalna ?

    Ze zwolnienia z kasy metale szlachetne są wyłączone, znaczy jest
    potrzebna i fakt "wysyłkowosci" nie pomoże.
    Co do VAT nie kojarzę (a sprawdzić możesz równie dobrze jak ja :))

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-06-26 22:31:24
    Od: annad <s...@v...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ze zwolnienia z kasy metale szlachetne są wyłączone, znaczy jest
    > potrzebna i fakt "wysyłkowosci" nie pomoże.
    > Co do VAT nie kojarzę (a sprawdzić możesz równie dobrze jak ja :))
    >
    > pzdr, Gotfryd
    rozumiem, co zrobić ,żeby skorzystać z ulgi przy jej zakupie?
    kupić ją przed założeniem firmy , czy w trakcie "mania" firmy?
    jaka jest teraz procedura?

  • 4. Data: 2010-06-28 08:54:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010, annad wrote:

    > rozumiem, co zrobić ,żeby skorzystać z ulgi przy jej zakupie?
    > kupić ją przed założeniem firmy , czy w trakcie "mania" firmy?
    > jaka jest teraz procedura?

    1. Sam nie mam kasy rejestrującej, więc nie przyglądałem się
    czy są jakieś "haczyki"
    2. Procedura wynika z przepisów art.111.4 ustawy:
    (czytać!)
    3. Aczkolwiek wyroki ETS i litera dyrektywy wskazują iż można by
    zakupić przed zarejestrowaniem DG, jakby na mnie trafiło, dla
    czystego wygodnictwa kupiłbym po rozpoczęciu

    pzdr, Gotfryd