  • 11. Data: 2011-03-28 13:47:32
    Temat: Re: Działalność gospodarcza a świadczenie usług na rzecz byłego pracodawcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 15:34, dK pisze:

    > wiadomości news:imq0qm$ht3$1@news.onet.pl...

    > To byłaby kryptoreklama :)

    Jeśli zatem masz ofertę na faktoring dla takich mikroskopijnych kwot, to
    dan znać na priv, sprzedaję faktoring, ale firma, z którą współpracuje,
    wymaga 1,5mln rocznego obrotu do faktoringu, więc jak masz coś dla
    mniejszych podmiotów, to czasem może uda się znaleźć kogoś
    zainteresowanego :)

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-03-28 14:10:49
    Od: "dK" <c...@w...pl>

> [...]
    > wymaga 1,5mln rocznego obrotu do faktoringu, więc jak masz coś dla
    > mniejszych podmiotów, to czasem może uda się znaleźć kogoś

    OK. Raptem w piątek dostałem reklamę z jakieś firmy refakturującej na
    skrzynkę skierowanej do mikrofirm. Nie pamiętam nazwy, bo wywaliłem to, ale
    jak się powtórzą to przeforwarduję. Nie powiem jednoznacznie, czy mikro to
    u nich to też detal, ale z treści wynikało, że może to być oferta skierowana
    do detalu. Ale tak na szybko to przykładowo confin obsługuje też poniżej 500
    tyś. rocznie. Czyli 3 razy mniej niz podajesz.
    Schodzą w dół, bo to jednak spory kawałek rynku.

    dK

  • 13. Data: 2011-03-28 15:21:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 16:10, dK pisze:

    > obsługuje też poniżej 500 tyś. rocznie. Czyli 3 razy mniej niz podajesz.

    Nadal jest to dużo, dużo więcej, niż typowy samozatrudniony :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-03-28 22:37:27
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 13:38:24 +0200, Kamil napisał(a):

    > Ale "współpracować" z nim chcesz?

    Chcę.

    > Cóż za przewrotność i zakłamanie.

    Po prostu należy rozróżnić współpracę od stosunku pracy.

    --
    Yakhub

  • 15. Data: 2011-03-29 16:11:20
    Od: "Popa.Smerfo" <g...@j...ia>

    Órzytkownik "Yakhub" napisał:

    > Jakiemu pracodawcy? On już nie jest moim pracodawcą!
    > I choćby ściany srały, zrobię wszystko, żeby już nigdy nim nie został.

    no więc ja tego ni wiem a sądząc z tfoich dziwnych pytań ty tesz za bardzo
    tego nie wiesz, więc powiedz nam jakie to niby usługi będziesz śfiadczył
    temu sfojemu "byłemu" pracodafcy, czy nie te same co ftedy gdy u niego
    pracowałeś?:O)

    co niby tfoim zdaniem miało by się zmienić pszy DG były pracodafca byłby
    jedynie zleceniodafcą?:O)

    podaj przewidywane miesięczne kfoty brutto z planowanej DG i pszez jaki
    okres czasu?:O)

    co cię skłoniło do rozważania zamiany etatu na DG, czy pszypadkiem nie tfuj
    pracodafca?:O)

    jeśli odpowiesz mi na te proste kluczowe pytania to ja ci odpowiem dlaczego
    to nie ma sensu:O)

  • 16. Data: 2011-03-29 16:11:25
    Od: "Popa.Smerfo" <g...@j...ia>

    Órzytkownik "Mane" napisał:

    > A niby dlaczego?

    a niby dlaczego nie?:O)
    po prostu to sobie policz oraz sprafć w ustawach czym się różni ulgowy zus i
    b edziesz wiedział, a jeśli nie potrafisz tego zrobić to uwierz na słowo w
    dobrą radę koogś kto jusz to kiedyś sprawdził osobiście:O)

  • 17. Data: 2011-03-31 10:09:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mane,

    Monday, March 28, 2011, 7:52:56 AM, you wrote:

    [...]

    > A niby dlaczego?

    Nie karm trolla, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-04-04 10:36:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 14:58:11 +0200, dK napisał(a):

    > Z wypłatami też mniejszy problem. Zleceniobiorca załatwia to np. przez
    > refaktoring,

    Co to jest refaktoring?
    Faktoring - to wie każdy :)
    Ale refaktoring...?

  • 19. Data: 2011-04-04 12:55:13
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Co to jest refaktoring?
    > Faktoring - to wie każdy :)
    > Ale refaktoring...?

    Faktoring.
    Widzisz refaktoring to takie pojęcie informatyczne, z mojej branży i akurat
    na tapecie.... więc Freud się odezwał :)