  • 1. Data: 2011-03-23 15:33:03
    Temat: jak legalnie wyświetlać reklamy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
    bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
    jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

  • 2. Data: 2011-03-29 13:56:33
    Temat: Re: jak legalnie wyświetlać reklamy
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Mar 23, 5:33 pm, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> wrote:
    > jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
    > bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
    > jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

    umowa wynajmu powierzchni strony internetowej.

    chyba, że adsense lub podobne, wtedy ... temat już był wałkowany
    wielokrotnie

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2011-04-03 14:46:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    umowa wynajmu powierzchni strony internetowej.

    dzięki, a istnieje gdzieś w necie jakiś konkretny opis jak to się robi?
    jaką umowę trzeba spisać, jak się później rozliczać?

    czy ktoś taki jak księgowy, będzie w stanie mi coś takiego odpłatnie
    wyjaśnić?
    jeśli nie to kto?

  • 4. Data: 2011-04-07 15:29:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dowiedziałem się, "wyświetlanie reklam" to czynność wykonywana cyklicznie, a
    więc działalność gospodarcza...

    czy Ktoś może mi powiedzieć o co chodzi z założeniem działalności gdy
    posiada się już jakąś tam pracę? podobno buli się tylko 30pln/miesiąc za
    ZUS? jak to jest?

  • 5. Data: 2011-04-07 15:29:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    i co musiałbym sobie kupić kasę i wystawiać faktury VAT? jak to jest? prosze
    o wyjaśnienie.

  • 6. Data: 2011-04-07 18:09:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Apr 2011, identifikator: 20040501 wrote:

    > i co musiałbym sobie kupić kasę

    Przy wyświetlaniu reklam dla firm - oczywiście że nie.
    Kasa jest obowiązkowa przy sprzedaży "dla ludności"
    (w pierwszym przybliżeniu - konsumentów i rolników
    ryczałtowych, choć ścisłe to nie jest).

    pzdr, Gotfryd