  • 1. Data: 2006-07-05 06:13:29
    Temat: Działalność gospodarcza i samochód prywatny
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Zamierzam otworzyć działalność gosp. polegajacą na świadczeniu usług -
    analizy, ekspertyzy i takie tam. Generalnie jadę do klienta i działam. Jest to
    praca dodatkowa.
    I tu pytanie: w związku, że będę musiał się jakoś przemieszczać do klientów i
    różnych instytucji czy mogę jakoś zaliczać w koszty wykorzystanie samochodu
    prywatnego? Proszę o info co mi ewentualnie przysługuje.
    Będe vatowcem

  • 2. Data: 2006-07-05 07:46:57
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i samochód prywatny
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 05-07-2006 o 08:13:29 <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > samochodu
    > prywatnego? Proszę o info co mi ewentualnie przysługuje.

    Dla prywatnego samochodu możesz wrzucać w koszty udokumentowane przejazdy
    na cele firmowe do limitu określonego kilometrówką - full tego w archwum
    znajdziesz,
    szukaj na dg i kilometrówka. Tak samo na jakimś pit.pl czy podatki.pl
    też na pewno coś znajdziesz.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-09-04 13:08:25
    Od: Klima <k...@v...pl>

    t napisał(a):
> [...]
    przejazdy
    > na cele firmowe do limitu określonego kilometrówką - full tego w archwum

    Moze zle szukam, ale nie moge znalezc nigdzie informacji na temat
    limitow. Wiem, ze pracownikowi firmy uzywajacego prywatnego samochodu w
    trakcie pracy nie wolno przekroczyc danego limitu (uzaleznionego od
    wielkosci miejscowosci, w ktorej pracuje), lecz, czy tak samo jest w
    przypadku gdy jestem wlascicielem firmy?

    Pozdrawiam Maciek

  • 4. Data: 2006-09-06 21:11:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Sep 2006, Klima wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > nie wolno przekroczyc danego limitu (uzaleznionego od wielkosci miejscowosci,

    ...a nie chodzi tu o inny limit, taki "na używanie do jazd lokalnych" (ale
    BEZ kilometrówki)?

    pzdr, Gotfryd