  • 1. Data: 2006-07-03 17:57:51
    Temat: przerkoczony termin oplacenia akcyzy
    Od: "Robert" <h...@o...pl>

    Witam
    Z tego co wiem to mam 5 dni na oplacenie akcyzy.
    Autko bylo kupione w marcu.
    Jaką kare moge dostac za opoznienie w oplaceniu akcyzy?

  • 2. Data: 2006-07-04 07:44:19
    Temat: Re: przerkoczony termin oplacenia akcyzy
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 Jul 2006 19:57:51 +0200, w <e8blqs$9q$1@news.onet.pl>, "Robert"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Witam
    > Z tego co wiem to mam 5 dni na oplacenie akcyzy.
    > Autko bylo kupione w marcu.
    > Jaką kare moge dostac za opoznienie w oplaceniu akcyzy?

    Nie ważne kiedy kupione, ważne kiedy wjechało na polski obszar celny :).
    A raczej kiedy urząd może udowodnić, że wjechało.