  • 1. Data: 2006-07-03 19:11:30
    Temat: Ulga odsetkowa i zmiany z nowym rokiem
    Od: david vabia <v...@g...eta.pl>

    Witam

    Google podpowiada, ze temat byl poruszany ale nie znalazlem jasnej
    odpowiedzi.

    Sprawa wyglada tak:
    - kupilem mieszkanie od dewelopera na co mam przedwstepna umowe
    notarialna (czerwiec 2006)
    - wzialem kredyt w CHF na zakup tego mieszkania (czerwiec 2006)
    - pozwolenie na budowe wydane w roku 2005, mieszkanie bedzie oddane za
    rok, w lipcu 2007

    Czyli wg tego co wiem, "lapie" sie na ulge odsetkowa. Ale ulga ta
    najprawdopodbniej zostanie zniesiona z koncem tego roku. Czy w takiej
    sytuacji tez sie lapie? Czy tez, poniewaz akt notarialny bedzie
    podpisany w 2007 roku, ulga mi nie przysluguje?

    Z gory dzieki za odpowiedz