  • Data: 2004-07-29 12:22:04
    Temat: Działalność ,odliczenia i koszty
    Od: "pioklo" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadze jednoosobowa działalność gospodarcza od lipca. Siedziba firmy i
    zakładu jest moim miejscem zamieszkania.
    Firme mam na pelnej ksiegowosci i jestem VATowcem.
    Teraz kilka pytań.
    Czy rachunki za telefon ktore przychodza od tpsa moge wpisac w koszty firmy
    ? Tak samo z innymi rachunkami np za prad czy gaz ;>

    Czy jezeli mam telefon komorkowy ale nie na firme to miesieczne rachunki
    moge wpisac w koszty ? Czy musze zmienic umowe u operatora. ?

    Czy jezeli mam prywatny samochod i mam faktury na paliwo i tym samochodem
    jezdze do klientow moge wliczyc to w koszty ? czy musze samochod zmienic na
    firmowy :) ?

    --
    pozdrawiam
    piotrek