  • 1. Data: 2005-01-02 20:33:43
    Temat: Dzialanosc czy co innego?
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Jestem zatrudniony w pewnej firmie na pelny etat. W czasie wolnym prowadze
    strone internetowa, poniewaz ma jakas tam ogladalnosc wynajmuje miejsce na
    banery i otrzymuje pieniadze z tego tytulu. Do tego udostepniam zawartosc
    serwera za oplata. Chcialbym miec mozliwosc wystawienia faktur na usluge
    dostepu do plikow oraz faktury za wyswietlanie banerow.
    Czy musze otwierac dzialalnosc gospodarcza? Serwer jest w USA, faktur nie
    otrzymuje wiec nie moge tego wrzucac w ewentualne koszty, wiec jak wyglada
    sprawa z tym ze mam serwer i za pomoca niego udostepniam uslugi ale nie
    wpisuje jego w koszty.